Vi Keelandová- Nahá pravda

 Autor: Vi Keelandová

Názov knihy: Nahá pravda

Počet strán: 359

Vydavateľstvo: Ikar 

Anotácia:

Bol to pondelok ako všetky ostatné. Až do chvíle, keď ma šéf požiadal, aby som sa stala poradkyňou nádejného klienta. Na podobnú príležitosť som čakala roky. V minulosti som niečo poriadne pohnojila a potrebovala som si to u spoločníkov firmy vyžehliť. Vošla som do zasadačky a takmer sa zrazila s mužom, ktorému som mala pomáhať v právnych záležitostiach. Vyliala som kávu a rozsypala spisy. To bola ešte tá príjemnejšia časť dňa. Ten úžasný chlap, ktorý si čupol a pozeral na mňa ako na nahú, nebol nik iný ako môj bývalý frajer Gray Westbrook.

Chlap, na ktorého som sa snažila zabudnúť. Chlap, ktorého som zo srdca nenávidela. Chlap, ktorý oplýval neskutočnou charizmou, sebavedomím a sexepílom. Len zázrakom som dokončila prezentáciu a zodpovedala na všetky otázky, hoci ma celý čas vyzliekal pohľadom. Nemohla som však vyhodiť z hlavy tie prasačinky, ktoré mi pred odchodom pošepkal do ucha. Stal sa z neho náš dôležitý firemný klient. Vylúčené, žeby som mu dala druhú šancu. Alebo predsa len?

Moje dojmy:

Nahú pravdu som mala na nočnom stolíku pripravenú na čítanie už veľmi dlho. Vi Keelandová patrí medzi moje obľúbené autorky a keď chcem nejakú kvalitnú oddychovku tak siahnem po jej knihe. Minulý rok vyšlo vo vydavateľstve Ikar dve jej knihy Nemali by sme ktorá bola úplne úžasná a Nahá pravda. Nahá pravda bola veľmi diskutovaná,  hlavne z dôvodu prekladu. Nečítala som originál pretože by mi to trvalo veľmi dlho no musím napísať že miestami tie opisy boli zvláštne až úsmevne. I napriek tomu knihu hodnotím ako fajn oddychovku a keby nemám čítaciu krízu tak knihu neodložím až kým neotočím poslednú stranu v knihe.

Hlavnou postavou príbehu je právnička Layla. Jej novým klientom sa stáva Gray Westbrook s ktorým majú spoločnú minulosť a s ktorým prežila zaujímavý vzťah na netradičnom mieste.  Aj keď sa Layla zaprisahala že Gray je už minulosť, príťažlivosť medzi nimi pracuje aj po toľkých rokoch čo sa nevideli. Je to akoby zahasený oheň ktorý znova vzplanul. Layla bola vo svojom práci veľmi dobra. Potrebovala si u šefov vyžehliť jeden prúser z minulosti tak sa snažila svoju prácu robiť dobre a kvalitne. Gray bol sympatický muž ktorý by si vás určite získal za 5 minut. Bol šarmantný a po chybe ktorú urobil chce začať od znova. S nálepkou  bývali väzeň to bude mať trochu ťažšie no nevzdáva sa. A nevzdáva sa ani Layli ktorej chce všetko vysvetliť a chce od nej druhú šancu. Charaktery postáv opísala autorka realisticky. Layla mi bola svojím postojom či dať milovanému človeku druhú šancu alebo nie sympatická a miestami som sa v nej videla. Chápala som jej emocie, myšlienky, strach.

Vi Keelandová spracováva v tomto príbehu zaujímavú tému. Druhá šanca. Ja osobne som mužovi ktorého som milovala dala druhú šancu, po nejakom čase tretiu šancu až to bolo neviem koľko šanci  a dopadlo to ako dopadlo takže v tomto som už opatrná až by som napísala nemilosrdná a druhé šance budem už dávať veľmi ťažko. Kniha je nielen o láske  v rôznych podobách ale aj o odpustení sebe i druhému človeku. O nových začiatkoch.  Menšie mínus by som však predsa len dala. Príbeh by som kľudne skrátila. Miestami sa tu vyskytnú miesta ktoré ma bavili menej. I napriek tomuto príbeh odporúčám. Je to Vi a na jej knihy mám proste slabosť.




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou