Dana Stankovičová-Začiatok a koniec

 

Autor:Dana Stankovičová

Názov knihy:Začiatok a koniec 

Počet strán:212

Vydavateľstvo:enribook

Anotácia:

Ľúbostný príbeh zo súčasnosti Začiatok a koniec autorky Dany Stankovičovej poukazuje na to, že sa často stávajú veci, ktoré život človeka prevrátia naruby. Niekedy k tomu stačí naozaj málo.

Presvedčí sa o tom aj hlavná hrdinka Amanda, ktorá odišla s rodinou do cudzej krajiny, aby v nej našla lepšie podmienky pre život. Avšak namiesto očakávaného šťastia prichádza o všetko, čo milovala a na čom jej záležalo. Ako útecha jej zostáva iba dobrá kamarátka. No osud má vždy pripravené prekvapenia. Amande postaví do cesty to, o čom si myslela, že už znovu nenájde – lásku. Vďaka nej pochopí, že nikdy nie je neskoro začať odznova, hoci niekedy sa zdá, že sme došli už na samý koniec.

Moje dojmy:

Vďaka vydavateľstvu enribook som objavila mnoho našich autorov ktorý píšu zaujímavo. Tentoraz som siahla  po knihe Začiatok a koniec. Kniha ma nádhernú obálku, anotácia znela tiež super tak so si ju vypýtala na recenziu. Bohužiaľ musím napísať že kniha mi nesadla. Už po pár stranách som usúdila že táto kniha patrí do kategórie: na tento tip knihy mám ešte 10 rokov čas. To by nebol až takí problém, prečítala som si už viac kníh kde hlavni hrdinovia mali viac ako 30 rokov a príbeh sa mi páčil. Tu mi kazil príjemný zážitok z knihy samotný hlavný hrdina. Prišiel mi nereálny  a s jeho cukríkových slov som neustále prevracala oči.

Hlavnou hrdinkou príbehu je Amanda ktorá sa z rodinou odsťahuje do zahraničia. Osud si pripraví pre Amandu mnoho prekvapení. Bohužiaľ ako to býva v živote nie vždy sú krásne a pozitívne. Po tom všetkom čo si prežije sa s nej stáva samotárka ktorá vo svojom živote odmieta lásku. Zostala jej už len kamarátka ktorá pri nej stojí nech sa deje čokoľvek. Osud však nepovedal posledné slovo a do života jej vstúpi muž. Mrzí ma že autorka charaktery opísala len tak z povrchu, vôbec nešla do hĺbky. Možno keby túto knihu dostanem do rúk o pár rokov budem mať na ňu iný pohľad a aj na mužského hrdinu ale tentoraz mi neskutočne liezol  na nervy. Prišiel mi trochu dominantný a muž ktorý slovo nie nepozná. Vôbec netuším  kedy, a ako vznikla láska medzi nimi pretože som mala pocit že do veľa veci ju tlači a odrazu  som už čítala o tom ako na neho mysli. Ich vzťah m prišiel strašne rýchli. Ona mi prišla ako žena ktorá po tom všetko potrebuje svoj čas, on to odmietal akceptovať. Pomalé budovanie vzťahu, pomalé budovanie dôvery by príbehu dodalo to správne čaro.

Aby som nebola len negatívna plusom knihy sú aj témy ktoré autorka v príbehu načrtla a to vyrovnávanie sa s určitou udalosťou, priateľstvo a odvaha začať úplne inom štáte od začiatku. Ak máte radi príbehy zo života kniha vás možno zaujme a chytí  vás za srdce, bohužiaľ u mňa sa to nestalo.   

                                     Za knihu ďakujem ešte raz vydavateľstvu enribook 





Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou