Michala Ries-Na Love

Autor: Michala Ries 

Názov knihy:Na Love 

Séria: Na úteku 

Počet strán:312

Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ

Anotácia:

 tretli sa v nesprávnom čase, ich láska nevydržala. Júlia nedokázala čeliť vlastnej zrade ani intenzite citov k Adamovi. Tentoraz sa na úteku zastaví a rozhodne sa vyrovnať s minulosťou. Chce ju uzavrieť a pohnúť sa ďalej.

Keď sa však s Adamom opäť stretnú, nič sa neuzavrie, práve naopak - jej láska vzplanie s rovnakou intenzitou ako jeho vášeň a zdá sa, že sú znovu na začiatku. Obaja sa rozhodnú, že sú lovci, a až do poslednej chvíle nie je jasné, kto z nich sa nakoniec stane korisťou. Júlia je Adamova divoká karta. Keď na ňu prvýkrát stavil, stratil hlavu, pokoj aj plány do budúcnosti. A skončil s prázdnymi rukami. Dokáže ho Júlia presvedčiť, aby im dvom dal druhú šancu?

Moje dojmy:
V roku 2020 po vydaní knihy Na úteku mi doslova spomínaná kniha spôsobila výbuch instagramu. Dovtedy neznáma začínajúca autorka Michala  Ries spôsobila na knižnom trhu dovolím si napísať poriadny rozruch. Už prvý diel sa mi veľmi páčil, oceňovala som hlavne to že autorka vytvorila hlavnú hrdinku ktorá absolútne nie je svojím správaním dokonalá. Vytvorila ženu, ktorú neznášame a bez mihnutia oka ňou opovrhujeme. Počas čítania Na úteku sa mi v hlavne neustále rojili otázky: Mám tejto žene držať palce? Asi som sa už úplne zbláznila keď by mi jej malo prísť ľúto, veď v skutočnosti by som ju bez mihnutia oka zatratila a keby mne ukradla muža tak neviem čo by som jej urobila. Príbeh si ma získal, aj keď som v sebe mala niekoľko pocitov ktoré proti sebe bojovali. Záver mi spôsobil skoro v 27 rokoch infarkt :D a ja som sa nemohla dočkať kedy vyjde pokračovanie. Včera som ho prečítala a bolo to teda emocionálne hojdačkové  čítanie. Do momentu kým som neprečítala Na love som sa tak strašne našla len v knihách  Baji Dolce a od včera sa k tomu pridali aj knihy od Mišky. Na love je kniha plná komplikovanej lásky ktorá boli a páli a ktorú ste zažili asi všetky preto sa v nej nájdete, preto je tak skvelo napísaná a zasiahne vás to, či chcete alebo nie.


Ak ste čítali jednotku, viete ako to všetko skončilo. Mne chvíľku trvalo si spomenúť na všetky udalosti( tú hlavnú som samozrejme vedela ale tie ostatne mi nejako vypadli)  ale potom mi už svitlo a  už som len čítala a čítala. Júlia sa zmenila, dalo sa to očakávať po tom čo sa udialo. Znova začína na inom mieste, nejako sa snaží vyliečiť seba, svoju dušu i srdce z toho všetkého čo urobila. Juliu mám veľmi rada, je taká svojská a strašne tvrdohlavá.  Vlk alebo Adam je chodiaca komplikácia, je mlčanlivý a tiež takí svojsky, sú ako oheň a voda ale i napriek tomu sa nesmierne k sebe priťahujú. Aj keď by ju Adam najradšej vystrelil na mesiac ,no ešte predtým... si prečítajte v knihe.  V príbehu sa objavia aj nové postavy, vďaka čomu bude príbeh zaujímavý.

Ako som spomínala predtým kniha Na Love je plná emócii. Vy si sadnete na pomyselnú hojdačku a už lietate. Neskutočne mi Julia a jej emočne pochody pripomenuli moje vlastne, chápala som jej cestu za odpustením, za vyliečením samej seba. Táto kniha vám poskytne celú škálu emócii. Michaela Ries píše pútavo a ja sa veľmi teším na ďalšiu knihu od tejto autorky. Na Love odporúčam.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou