Michaela Ella Hajduková-Záhrada umenia

 Autor:Michaela Ella Hajduková

Názov knihy:Záhrada umenia

Počet strán:351

Vydavateľstvo:Motýľ

 Anotácia:

 Amelia Snowdenová je hrdá na vlastné kníhkupectvo a svoj pokojný život, v ktorom majú knihy a práca s nimi výnimočné miesto. Len čo sa však zoznámi s charizmatickým autorom mysterióznych hororov, Richardom Rickmanom, jej svet sa pomaly rozbíja. Až záhadná Angelique, umelkyňa z tajomnej miestnosti s knihami a hudbou Edith Piaf, posmelí Ameliu, aby zatvorila oči a pozrela sa dozadu. Amelia sa však bráni a nechce pátrať. No niekedy je všetko naše odhodlanie zbytočné proti mocným silám podvedomia, ktoré sa rozhodlo vypustiť von všetky tiene. Netuší však, že zelené závoje absintu, tajomná knižnica a neobyčajná kniha s prázdnymi stránkami môžu napokon otvoriť aj jej zranené srdce.

Ako je možné, že ju Richard Rickman očividne pozná, hoci sa nikdy predtým osobne nestretli? Aké desivé spomienky ukrývajú jeho oči, ktoré jej začínajú byť povedomé? Kto sú dve mladučké dlhovlasé dievčatá, lapené v pasci pastelového zámku? A ustojí Amelia príbeh Mary Shelleyovej, autorky Frankensteina, ktorý spustí otvorenie jej vlastných zabuchnutých dvier?
Cesta späť už nepovedie... Pastelový zámok totiž ukrýva nielen víly a umenie, ale aj masky, des a smrť.

Moje dojmy: 

Nedávno vyšlo vo vydavateľstve Motýľ  nové dielo ktoré napísala Miška Hajduková. Autorka je medzi čitateľmi veľmi obľúbená. Jej knihy sú prepracované a vždy zahalené rúškom tajomstva. Jej najnovšia kniha nesie názov Záhrada umenia a aj tu na vás čaká nejedno tajomstvo.

Amelia Snowdenová žije svoj pokojný život. Má malé kníhkupectvo a ku šťastiu jej nič nechýba. Všetko to zmení charizmatický spisovateľ hororov Richard Rickman. Ich stretnutie bude osudové a spustí sa vďaka tomu sled udalosti ktoré som vôbec netušila a ani som ich nehádala. V knihe sa vďaka tajomstvám nielen zo života Amelie ale i života Richarda objaví mnoho postáv. Charaktery autorka opísala realisticky. 

 
 Mám rada Miškinu tvorbu ale niekedy sa mi stane že príbeh si mi nezíska hneď od prvých strán a takí bol aj prípad Záhrady umenia. Príbeh má pomaly dej ale zato veľmi prekvapivý. Keď som sa už do príbehu začítala tak som bola prekvapená kam príbeh smeruje a hádala som ako to všetko skončí. V knihe sa prelína minulosť a súčasnosť čo je vždy u mňa plusom a tu to nebolo inak. Kniha ma niekoľko liniek.Nájdete tu krimi, trochu až thriller,romantiku a riešia sa tu aj rodinne vzťahy.Dej je nepredvídateľný a originálny. Ak máte  teda chuť na tajomný príbeh plný kníh, lásky a nevadí vám ani krimi tak toto by mohla byť fajn voľba.

 Nemôžem zabudnúť na epilóg s ktorého som  nadšená a tisíc krát ďakujem autorke že ho napísala lebo ten druhý príbeh ktorý sa tu odohráva potreboval to čo dostal. Musím pochváliť aj nádhernú obálku a keď otvorite knihu tiež je to nádherná práca. Záhradu umenia určite odporúčam.

Za knihu chcem ešte raz poďakovať samotnej autorke,ak vás príbeh zaujal na FB stránke blogu prebieha súťaž o túto knihu 





Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Sarina Bowen a Elle Kenndy Hodnej kluk a Zůstan