Peter Kalva-Zbeh

 Autor:Peter Kalva

Názov knihy: Zbeh 

Séria: Svet Ľudí

Počet strán:268

Vydavateľstvo:enribook

Anotácia:

Po neúspešnom atentáte na Prezidentku z trojice vojakov ostal nažive len Mních. Aby unikol pomste, uchýli sa do kraja mimo zákon, do služby tým, proti ktorým v mene Republiky bojoval celý život.
Pierre, mladík prichytený pri krádeži, sa stáva osobným otrokom Prokurátorky a vlastnej žalobkyne v jednom hneď po tom, ako udá celý gang z geta. Hrou osudu sa po prepade transportu dostáva na Západné planiny, kam už Republika nedosiahne.
Ambiciózny generál Andreas po čiastočnom vyradení hlavy štátu z hry zacíti šancu prevziať opraty vlády. Časť senátu stojí stále pri Prezidentke a občianska vojna na seba nenechá dlho čakať.
Ani svet mimo zákon nechce ostať bokom. Mních a Pierre sa nedobrovoľne stávajú pešiakmi vo vysokej hre, od nich závisí osud celej Európy.
Tretia časť série Svet Ľudí vás vráti v čase, do obdobia po skončení prvej knihy Dedičstvo, aby vás previedla občianskou vojnou, ktorej následky pocítili hlavní hrdinovia druhej knihy Stanica.

Moje dojmy:

Už som to písala a musím to napísať znova. Vďaka vydavateľstvu enribook som si rozšírila svoje obzory o mnoho autorov ktorý píšu zaujímavo a jedným s takých je aj Peter Kalva. Jeho séria Svet ľudí nie je žiadna lepkavá romantika a ak po romantike máte chuť na niečo drsne, kde guľky lietajú všade tade (a nielen guľky ) toto by vás mohlo zaujať.

Touto časťou sa vrátime do obdobia keď skončil prvý diel Dedičstvo preto vám odporúčam zadovážiť si všetky tri knihy a sfúknuť ich ako sa hovorí na jeden zaťah. Mala som v pláne si prečítať pred touto knihou predošle dve lenže prišla čítacia kríza a mne sa tu nejako nakopili knihy takže som si rovno prečítala tretí diel a chvíľku  mi trvalo sa zorientovať.  Postavy už poznáme ale pribudnú aj nové a bude ich dosť. Možno by som prijala aj viac strán pretože autor vás na začiatku posadí na takí kolotoč akcie, prestreliek, do toho sa každú chvíľku bude objavovať nová a nová postava že to bude naozaj nezabudnuteľná jazda.

Atmosféra knihy je skvelá. Autor Peter Kalva vás okamžite hodí do príbehu. Žiadne zbytočné omačky.Hneď akcia, do toho politické hry a intrigy a už sa to tam začína miešať.Ako to všetko dopadne si prečítajte. Nedávno som zahliadla na Facebooku že toto by nemal byť posledný diel tak uvidíme čo si pre nás autor pripraví. 

Svet ktorý Peter Kalva vytvoril je pútavý a ja sa teším na ďalšiu knihu. Celú sériu odporúčám. 

Ďakujem veľmi pekne enribook za poslanie knihy Zbeh 


 


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou