Teagan Hunter-Láska cez správy

 Autor:Teagan Hunter

Názov knihy:Láska cez správy

Séria:Texting

Počet strán:303

Vydavateľstvo: Zelený kocúr

  Anotácia:

 Nesprávne číslo má byť len nesprávne číslo. Vymazať. Neriešiť. Nepísať. Neflirtovať. Nesprávne číslo by nemala byť prvá vec, na ktorú človek ráno myslí, a posledná vec, o ktorej uvažuje, keď zaspáva. A už vôbec by ste neznámy kontakt nemali nahovoriť na to, aby si kúpil malé kozliatko. Bolo by to zvláštne.
Keď sa pre nesprávne číslo omylom zoznámim so Zachom Hastingsom, nedržíme sa žiadneho z vyššie spomenutých pravidiel. Píšeme si a flirtujeme, pretože je neskutočne vtipný, čudný a je pre mňa skvelým rozptýlením. Nehľadám lásku. Zach natrafil na nesprávne číslo. No možno... Možno je ten pravý. 

Moje dojmy:

Láska cez správy na mňa vyskakovala z každej strany. Ale keďže sa mi doteraz nenafúkla knižnica a do toho mi (ako inak) prišli iné knihy odolávala som tomuto príbehu. Vďaka štafete na instagrame som však dostala možnosť prečítať si ju, aj keď bol začiatok takí:Hmmm. Nakoniec musím napísať že príbeh sa mi páčil a dvojku si čo najskôr zaobstarám do čítačky.  

Hlavna hrdinka sa volá Delia a ja netuším prečo sa jej rodičia pomstili týmto menom pretože sa mi nepáči. Ale neberte ako negatívum, musela som to napísať :D Bol úplne obyčajný deň a našej hlavnej hrdinke zapípala sms so správou. Ukázalo jej to neznáme číslo ale absolútne jej to neprišlo čudne pretože jej brat je majster  zmeny čísel. Delia  však netuší že týmto sa jej život už navždy zmení. Príjemným spôsobom. S osobou ktorá je na druhej strane linky si začne písať. Obaja majú špecifický humor takže ich doťahovanie ma bavilo aj keď miestami som mala pocit že si nepíšu 20tnici ale pätnásť ročné deti. Aj ja osobne, mám humor ktorému nie každý chápe ale miestami mi bolo trápne aj za nich Delia i pán neznámy sa k sebe veľmi hodili a neraz som vďaka nim mala hlúpučký uškrn.Hlavni hrdina je síce chodiaca dokonalosť ale beriem.Musím ešte napísať že hlavný hrdina si ma získal okamžite hlavne tým že sa bojí klaunov,presne takú divnú fóbiu mám aj ja a hlavná hrdinka sa zase bojí hadov,takže bod pre ňu.V knihe sa okrem Delie a pána neznámeho mihnú aj iné postavy, najviac Zoe, kamarátka Delie o ktorej bude druhý diel. Zoe je veľmi,veľmi zvláštna osoba a dlho som si na jej inakosť zvykala ale nakoniec to bola fajn postavička ktorá celému príbehu dodala to práve. 

 
Niekto by označil Lásku cez správy za knihu plnú klíše. Ale svoj účel  pre mňa splnila.Autorka píše príjemné a pútavo. Knihu vezmete do rúk a už ju tak ľahko nepustite.. Na  konci je trochu dráma ako to v takýchto knihách býva ale iba trošku,veď  nemôže byť nikdy nič ružové. Lásku cez správy odporúčam.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou