Linda Kage-Cena za bozk

 Autor:Linda Kage

Názov knihy: Cena za bozk

Séria: Zakázaní muži

Vydavateľstvo: Pandora

Anotácia:

 Nech si hovorí, kto chce, čo chce, som kráľovná nemožných vzťahov! Jasným dôkazom je to, že ma môj bývalý chcel zabiť a pritom ma „len“ zjazvil na krku a potom som sa musela presťahovať na druhý koniec krajiny a zmeniť si meno. Keď mi do života vpadne Mason Lowe, láska je u mňa na poslednom mieste. Ale tá chémia medzi nami, tá je neskutočná! Popiera všetku logiku! Keď som v jeho prítomnosti, cítim sa taká živá, ako nikdy predtým. Mohol by byť mojou spriaznenou dušou... Má to však jeden malý háčik. Je gigolo. Páni, ja si teda viem vybrať! 

Moje dojmy: 

Vďaka vydavateľstvu Pandora som  dostala možnosť prečítať si túto knihu ešte skôr ako oficiálne vyjde. Milovníčky romantiky určite pri tejto knihe zbystrili pozornosť a za seba môžem napísať že Cena za bozk stojí zato. Príbeh sa vám možno po prečítaní anotácie bude zdať ako jedno veľké klíše, ale táto kniha má v sebe príbeh ktorý zažívajú mnoho dievčat a nie vždy to skončí tak ako v prípade hlavnej hrdinky. A o tom je potrebne si prečítať a konať ak vo vašom okolo je dievča ako Reese.

Hlavná  postava príbehu Resse si vo svojom mladom veku zažila nie veľmi pekné chvíle. Láska väčšinou býva zaliata slnkom, muž vás nosí na rukách a všetko je krásne dúhové. Toto zažívala aj Reese (alebo si myslela že zažíva)   lenže potom sa to škaredo zmenilo a ona bola donútená pod iným menom ujsť a začať úplne niekde inde. No a aby toho nebolo málo Reese učaruje Mason Lowe. Doteraz vám to asi znie fakt ako veľké, obrovské klišé ale Mason nie je len takí obyčajný chalan od susedov. Je to gigolo. Aj keď ma pri ňom Reese po dlhom čase pocit že mu môže veriť, a vďaka nemu sa smeje a vôbec to nie je nejakí nútený úsmev to čím sa Mason živí komplikuje úplne všetko. Reesse som si obľúbila. Bola veľmi silná a odvážna, menej som si obľúbila jej sesternicu Evu ale nakoniec si to aj táto baba u mňa vylepšila. Prostredníctvom Masona nám však poukázala autorka na jeden fakt ktorý veľmi hýbe svetom a to sú predsudky. Je jednoduchšie spraviť si úsudok o danom človeku a vôbec si ho nevypočuť, nevedieť dôvod prečo to robí. Mason to doma nemal jednoduché, a aj keď to nebola práca snov musel ju robiť. Mason bol ten tip chalana ktorého tiež asi poznáte. Žije len z matkou a z chorou sestrou a pre tie dve by spravil prvé a posledné. Celý čas mi behalo hlavou čo by som ja urobila na mieste Reese. Srdcu nerozkážete to je jasne  a človek je niekedy prinútený robiť veci ktoré sú mu není dva krát príjemné ale celá ta situácia okolo Mansona bola ťažká a hlavne komplikovaná  a ja fakt netuším čo by som robila. Zostala by som s ním, rozišla by som sa s ním. Netuším. 

Autorka Linda Kage píše príjemné a jej štýl písania mi sadol od začiatku. Kniha nie je veľmi hrubá takže ju budete mať prečítanú za pár hodín. Cena za bozk  je o rodine, o láske, predsudkoch, o nových začiatkoch a odpustení. Toto všetko autorka skvelo mieša. Oceňujem že príbeh zbytočne nenaťahovala. Na konci knihy je úryvok z druhej knihy ktorá vyjde u nás už čoskoro a ja si ju rozhodne prečítam už len s toho dôvodu že je to o profesorke a žiakovi a túto kombináciu v knihách zbožňujem. Cenu za bozk odporúčam.

Ďakujem vydavateľstvo Pandora za možnosť si prečítať túto knihu,knihu si môžete objednať TU



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou