Veronika Farkašová-Môj hriech je láska k tebe

 Autor:Veronika Farkašová 

Názov knihy: Môj hriech je láska k tebe

Počet strán: 461

Vydavateľstvo: Art Floyd

 Anotácia:

 Alexandra Lanzová je mladé, trochu naivné dievča, ktoré sa sústredí na svoje štúdium ekonómie. Jediné, čo v jej živote chýba, je láska, no aj tá čoskoro zaklope na dvere. Zoznámenie s Michalom je ako vystrihnuté z hollywoodskeho filmu. Od toho dňa jej život už nie je vôbec rovnaký, lenže nie všetko je skutočne také dokonalé, ako sa na prvý pohľad javí.
Pre Michala Melcera, ktorý neprávom strávil desať rokov vo väzení za vraždu svojej šéfky a údajnej milenky, je jediným hnacím motorom pomsta a odhalenie pravdy. Tuší, kto je za tým, ale zatiaľ nemá dôkazy. Na svojom pláne pracoval roky a k jeho uskutočneniu potrebuje práve krásnu Alix.
Budú staré hriechy silnejšie než nová láska, ktorá vznikne v srdciach mladých ľudí, alebo ich minulosť navždy rozdelí? 

Moje dojmy:

Vďaka vydavateľstvu a celkom prekvapivo som si mohla prečítať knihu od začínajúcej slovenskej autorky Veroniky Farkašovej. Jej prvé knižné dieťa ktoré vyšlo sa volá Môj hriech je láska k tebe. Ako už napovedá názov pôjde o čistokrvnú romantiku takže ak je to vás obľúbený žáner dávam knihu do pozornosti. 

 Hlavnou postavou príbehu je Michal Melcer ktorý sedel neprávom za vraždu svojej šéfky a údajnej milenky. Vo väzení strávil 10 rokov. Potom ako vyjde z väzenia je odhodlaní pomstiť sa a nato chce využiť Alexandru Lanzovú. Mladé a tak trochu naivné dievča. Postupne sa to však začína komplikovať a pravda ktorá vyjde najavo zmení  a ovplyvní život mnohým  a to už navždy. Michal si vo svojom živote prežil škaredé veci.Zanechalo to na ňom stopy. Je chladný a vidí len pomstu. Michal sa však postupne mení. Alexandra ho mení. Ich vzťah je komplikovaný a naráža neustále na prekážky a klamstvá. Dôvera medzi nimi je veľmi krehká a či sa rozbije alebo nie tak to sa dozviete počas čítania. Michal mi niekdy strašne liezol na nervy s tými sladkými rečami. Nezaostávala však za ním ani Alexandra. Ona je dobré dievča ale tak neskutočné naivne. Jej emócie boli ako na hojdačke. A ja chápem prečo, vo svojom vnútri mala obrovský chaos ale vadilo mi to že chvíľku bolo tak a o 5 minút zase inak. V príbehu o Alix a Marcelovi sa objaví mnoho postáv a mne chviľku trvalo kým sa sa zorientovalo kto je s kým. Obľúbila som si Michalovú sestru Marínu a Michalového  priateľa Daniela. 

 Pri romantickom príbehu ktorý ma viac ako 300 strán vždy spozorniem pretože nie každý romantický príbeh je dobre napísaný a stáva sa že príbeh by mohol byť super ale autorka ho zbytočne natiahla. Podobný prípad je aj tu. Ku koncu som mala už pocit že príbeh je prekombinovaný a možno by bolo lepšie ho rozdeliť. Nechcem byť len negatívna a príbeh úplne podkopať pretože si to nezaslúži. Potenciál nájsť si čitateľov má, určite si tento príbeh o komplikovanej láske zamilujú mnohé a ja mu to veľmi prajem. Veronika Farkašová píše pútavo ,dokáže vo vás vyvolať zvedavosť a vy si počas čítania nejeden krát poviete : Á ešte dve strany, a ešte 10 strán a idem spať. V budúcnosti si od autorky určite rada niečo prečítam. Nakoniec už len napíšem že aj keď ja mne sa wow efekt z príbehu nedostavil u vás to môže byť práve naopak. Takže Môj hriech je láska k tebe odporúčam. 


Ďakujem za možnosť si prečítať knihu Artfloyd,ak si chcete tento príbeh kúpiť nájdete ho TU

 



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou