Anna Em-Kniha Ohňa:Dračí svet

 Autor:Anna Em

Názov knihy: Kniha ohňa-Dračí svet

Séria: Kniha Ohňa 

Počet strán:433

Vydavateľstvo: Art Floyd

Anotácia:

Lili aj Tútori stoja pred veľmi ťažkou úlohou. Obe strany potrebujú zachrániť ľudí, na ktorých im záleží. Vypravia sa do Dračieho sveta, aby našli tajomný Prameň mladosti, ktorý môže zachrániť ich priateľov. Podarí sa im zvládnuť túto úlohu? A je vôbec Dračí svet miestom, do ktorého sa môžete vydať a čakať, že vám len tak dovolí vrátiť sa domov?
Tútori, na čele so Sandrou, mobilizujú svoje sily a všemožne sa snažia priviesť jedného zo starejších do sveta ľudí.
Všetkých čaká boj, strach, konflikty a láska, pričom netušia, že to najhoršie prichádza na záver. 

Moje dojmy:

Anna Em je slovenská autorka píšuca fantasy príbehy o drakoch vsadené do slovenského prostredia.Toto boli dva dôvody prečo som sa rozhodla v roku 2019  dať tejto autorke šancu. Anna Em prešla od prvej časti spisovateľskou cestou a jej štýl písania sa každým dielom zlepšuje a je prepracovaní. Dračí svet je v poradí tretí diel a mne sa to opäť páčilo. Autorka vytvorila zaujímavý,nevšedný no predovšetkým originálny svet. Tak ako to bolo v druhej časti aj tu si trochu pocestujeme no väčšinou sa dej odohráva na Slovensku. A asi by som si mala zvykať nato že knihy od Anny vždy skončia tak že budem nutne potrebovať ďalšiu časť lebo toto je prípad aj Dračieho sveta.

Keďže je toto tretí diel postavy už poznáme veľmi dobre. Lily je neskutočne odvážne dievča a autorka si nielen pre ňu pripraví mnoho zaujímavých veci ktoré budú náročne a ako to Lily i iný zvládnu to si musíte prečítať v knihe. Na záver však príde postava ktorá to v 4 časti poriadne zamieša a ja som vážne zvedavá čo bude.

 Ako už napovedá názov tentoraz nás autorka prevedie v knihe Dračím svetom. Romantická linka bude trochu v úzadí ale stále tu bude mať dôležite slovo a to v mnohých podobách.Ako som spomínala predtým aj keď je kniha napísaná dobre vyskytlo sa tu pár miest ktoré ma bavili menej i napriek tomu som rada že som si knihu prečítala a rozhodne pôjdem aj do štvrtej časti.Drači svet je kniha o priateľstve,o  láske, nádeji, o moci, o odhodlaní nevzdať sa. Dračí svet a vlastne celú sériu odporúčam. 

 

         Ďakujem Art Floyd za možnosť prečítať si túto knihu, v prípade záujmu si ju môžete kupiť TU 


 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou