Miroslava Varáčková-Zamilovaná

 Autor:Miroslava Varáčková

Názov knihy:Zamilovaná

Počet strán:215

Vydavateľstvo: CooBoo

Anotácia:

 Val je nenapraviteľná knihomoľka. Miluje dievčenské knižky a sníva o frajerovi, ktorý by nebol o nič horší ako hrdinovia zo stránok kníh, no namiesto bozkov dostane počas letných prázdnin sadru. Lebo ju zasypala knižnica. S rovnako nepochopeným kamošom trávi čas pri dedinskom rybníku a pri zakázanej poézii spolu nadávajú na nespravodlivosť života. Až keď sa v neobývanom susedstve objaví vlčiak so zaujímavým majiteľom a zachráni im v nepríjemnej situácii zadok, začne Val svitať na lepšie časy.

Moje dojmy:

Už samotný názov a obálka ktorá sa naozaj vydarila vypovedá že toto už nie je pre skoro 30 ročnú ženu ale pri Mirke vždy spravím výnimku a vrátim sa do toho obdobia kedy bolo všetko iné a možno by som to nazvala jednoduchšie. Aj keď hrdinovia ktorých Mirka vkladá do svojich príbehov to nikdy nemajú jednoduché. Tentoraz je to trochu iné ale zamotané a komplikované to je, tak ako to v knihách od tejto autorky býva. 

 Hlavna hrdinka Val je dievča ktoré je také ako my , možno v nej spoznáte kamošku alebo sestru. Myslí si že leto bude jedná obrovská nuda pretože si zlomila nohu pri dosť kurióznej situácii a týmto mi pripomenula ako som si ja vyvrtla členok (zdvihla som sa zo stoličky,zatočila sa mi hlava a bolo to) takže Val je asi fakt ako ja :D Obrovský knihomoľ, a aj tým mi bola veľmi blízka keďže knihy sú láska. Pochádza z normálnej rodiny kde všetko funguje tak ako ma. Na svoj vek mi však prišla neskutočné vyspelá a možno to je spôsobené tým že ma prí sebe kamaráta ktorý to jednoduché nemá. Prostredníctvom Lukáša autorka vyrozprávala príbeh mnohých chlapcov ktorý každý deň musia bojovať s výsmechom a nepochopením okolia. Val mala okrem Lukáša ešte kamošku Didu ktorá bola fajn,a to bola ďalšia postava ktorej príbeh je známy mnohým mladým deckám. A aby toho nebolo málo tak sa jej do toho všetkého zamotá mladý sused Vinco  ktorý mi zo začiatku prišiel veľmi zvláštny až divný. Postupne však ako autorka odhaľovala jeho príbeh zmenila som na neho názor a bol fajn.

Zamilovaná je oddychový príbeh ktorý by som rozhodne dala prečítať mladým od 16 rokov a vyššie. Autorka krásne opísala priateľstvo.Také ako mali medzi sebou Val,Dida a Lukáš je dnes vzácnosť. Zamilovaná je príbeh na pár hodín ktorý vás prenesie do obdobia keď ste sami boli tínedžeri, pospomínate si na toho chalana z vedľajšej triedy,prípadne toho učiteľa angličtiny. Prvé lásky a s tým spojené komplikácie ,inakosť,priateľstvo, situácie ktoré vám v okamihu môžu zmeniť život toto všetko sa deje v tomto príbehu ale aj v skutočnom živote. Zamilovanú od Mirky Varáčkovej rozhodne odporúčam. 

Za knihu ešte raz ďakujem samotnej autorke 


 

 

 




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Sarina Bowen a Elle Kenndy Hodnej kluk a Zůstan