Lucy Score-Na vlásku

 Autor:_Lucy Score

Názov knihy:Na vlásku

Počet strán:544

Vydavateľstvo:Baronet

Anotácia:

Dominic Russo. Na pohled odtažitý, zádumčivý, nepřístupný muž, ctižádostivý šéf, kolem kterého podřízení chodí po špičkách. Ally Moralesová. Nezávislá, otevřená, optimistická a kurážná žena, která se umí postavit za sebe i za druhé a nenechá se odradit neúspěchem.


Co se stane, když se tyto dva živly střetnou, navíc na jednom pracovišti, v redakci exkluzivního módního magazínu? Zdá se, že to nemůže dopadnout jinak, než že se začnou vzájemně nenávidět až za hrob. Anebo přesně naopak…

Moje dojmy:

Kniha Na vlásku vyšla minulý rok vo vydavateľstve Baronet a dlho  som uvažovala či si ju kúpiť alebo nie.Ánotácia znela presne ako niečo čo by ma mohlo baviť. Na druhej strane musím napísať že ten počet strán ma trochu desil. Romantika ktorá ma viac ako 300 strán nie je vždy dobrá a nakoniec je v knihe veľa hluchých miest.Bohužiaľ toto je prípad aj tejto knihy.

Hlavnou hrdinkou príbehu je Ally Morales. Čo na srdci to na jazyku, takto jednoducho by som opísala hlavnú hrdinku. Nebojí sa postaviť za druhých a povedať si čo si mysli. Dominic Russo je príjemný ako pocit keď je vonku mínus 10 a vy čakáte hodinu na autobus domov. Chladní a nepríjemný šéf okolo ktorého chodia zamestnanci po špičkách a keď majú možnosť radšej sa s ním ani nestretnú. Títo dvaja sa stretnú,raz večer v pizzeri kde obsluhuje Ally. Asi vám nemusím písať že to dopadne ako jedna veľká katastrofa. Večer však tým nekonči a život Ally sa zmení dosť podobne ako život popolušky.Presne takto na mňa celý tento príbeh pôsobil takže ak chcete rozprávku pre dospelé ženy toto dávam do pozornosti. V príbehu sa stretávame okrem hlavných hrdinov aj s inými postavami. Niektoré boli fajn a niektoré by si zaslúžili tresnutie panvicou po hlave. Ally to vo svojom živote nemala jednoduché ale vďaka svojej sile a možno aj tvrdohlavosti to zvládala. Ally a Dominic boli ako oheň a voda. Čo ma osobne prekvapilo bol vek hlavných hrdinov a tu som trochu narazila. Ich správanie bolo miestami strašne detinske. Akoby mali 15 a trieskala s nimi puberta. Aj ten ich postoj:Chcem ťa-nechcem ťa bol už tak trochu nuda a stratilo to tú iskru, a ako som spomínala predtým, keby to bolo kratšie bolo by to lepšie.

Aby som nebola len negatívna oceňujem že autorka otvorila tému ktorá sa bohužiaľ diala a deje.A to obťažovanie zamestnancov na pracovisku. To aké následky si žena nesie zo sebou keď máte šéfa ktorý si myslí že môže všetko,ktorý slovo nie nepozná a aké následky sú potom.  Ak vyhľadávate príbeh kde je opísané pomalé budovanie vzťahu tak Na vlásku by vás mohlo baviť. Ja osobne takéto knihy rada čítam ale táto mi bohužiaľ nesadla. V slovenčine nedávno autorke vyšla kniha Veci,ktoré v nás ostanú navždy. Kniha má znova vyše 500 strán ale chcem dať tejto autorke šancu pretože jej štýl písania ako som spomínala mi sadol. Záver, táto kniha mi na jedno prečítanie stačí.   



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou