Knižné prírastky-August

August pre mnohých znamenal čas dovoleniek a posledný mesiac prázdnin.Ja už nejakí ten rok pracujem takže prázdniny nemám.V auguste mi pribudlo 11 kníh,ale ukážem vám len 10 pretože jednu si už požičala kamoška.

Jaja ktorá ma skvelý blog Jaji bloguje  hľadala domov pre knihy ktoré už nechcela a poslala mi zoznam a ja som si vybrala tieto dve. Na lovu je reeteling rozprávky Kráska a zviera a to pre mňa znamená jedno,tú knihu som musela mať.Bojovníci dúhy bude moja prvá kniha od Eriky Jarkovskej.Až je vám to meno povedome vedie aj vydavateľstvo enribook kde vychádzajú zaujímavé knihy a na starom blogu ste si už pár recenzii z toho vydavateľstva mohli prečítať.

Poslední číslo som už mala možnosť prečítať a recenziu nájdete TU   a knihu Pán Slušňák som začala čítať pred pár dňami,zatiaľ mám z knihy rozpačite dojmy tak uvidím či sa  niečo zmení alebo nie.Za obe knihy ešte raz ďakujem Knihy Dobrovský


Tieto tri kúsky som vykutrala cez knižné bazáre za úžasne ceny.After-bozk vám asi nemusím predstavovať.Nedávno bol v kinach film na ktorý som chcela ísť ale nakoniec to padlo a ja som si počkala.Nedávno som ho videla a bolo to fajn,nevedela som sa rozhodnúť či ísť do knihy alebo nie ale keď som knihu objavila za super cenu tak som si povedala že to skúsim a uvidím.Malé ženy je klasika a ja som ju ešte nečítala.Už dávno som si ju chcela prečítať no vždy som dala prednosť iným kniham a príznam sa že teraz som si ju konečne kúpila pretože trailer na film vyzerá super.Asi som jedina ale netušila som že knihu Láska a tetovaní napísal chlap.Chcela si už predošlú autorovu knihu kúpiť no odrádzajú ma negatívne recenzie no ak sa mi bude páčiť táto tak si ju kúpim. 

Spolubývajúca je kniha ktorá je momentálne asi všade.Podľa anotácie to vyzerá na tak trochu iný romantický príbeh a tie si vždy rada prečítam.Žiadnú lásku,len sex som si kúpila pretože Vi píše úžasne.Do poličky mi pribudla kniha Šéf a Krásny omyl a mal by mi prísť aj Egomaniak.Inak s touto knihou sa mi spája vtipná  príhoda keď som vybehla z kníhkupectva a zabudla si vypýtať tašku a chodiť po meste z knihou Žiadna láska,len sex bolo zaujímavé.Kniha ohňa je prvotina od našej slovenskej autorky a pred pár dňami som ju dočítala a vy sa môžete tešiť na recenziu no už teraz vám môžem knihu odporučiť.Za knihu ešte raz ďakujem vydavteľstvu Art Floyd.


Na všetky sa veľmi teším a dúfam že nesklamú


Komentáre

  1. Pekne kousky. Na lovu taky mam a brzy bude dalsi kniha na toto tema, tak premyslim, jestli jit i do ni :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo