Knižné prírastky-September


Už je 19 október ja sa ešte neuverejnila knižné prírastky za mesiac september.Ten sa niesol v znamení 7 kníh.Jednu však neuvidíte pretože si za ten čas už našla nový domov.

Nedávno som písala recenziu na knihy Hodnej kluk a Zůstan,ak ste ich ešte nečítali môžete tak spraviť TU.Na knihu ON sa ešte len chystám a bude tak trochu iný príbeh aké čítam.Nebude tam žiadna hlavna hrdinka ale dvaja muži.Kniha nie je pre každého no ak vám táto téma nevadí pozrite sa po knihe.


Asi po 100 rokoch :D som si kúpila rodinnú ságu Zlatý dům.Tý ktorý to o mne nevedia,milujem rodinne ságy takže táto kniha bola u mňa nutnosť.Deti krvi a kosti je fantasy pre mladež.Kniha vyzerá zaujímavo a ja sa na ňu veľmi teším.

Christina Lauren je dvojica autoriek ktoré ma na konte sériu Božský.Ako to u mňa býva zvykom zatiaľ som čítala prvý diel Božský bastard a nie a nie si dokúpiť ďalšie časti.Musím to čím skôr napraviť pretože budu aj vypredané kým sa zobudím.Na knihu Spolubydlíci som čítala rôzne recenzie tak som zvedavá.Nabíjak sľubuje podľa anotácie zábavný a romantický príbeh.Trochu ma zarazilo keď som sa dozvedela že v češtine je dokopy už 5 dielov.Toho sa trochu obávam o čom tam chcela autorka písať.Tak uvidím či siahnem aj po ďalšom diely.




Septembrové prírastky 




Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou