Knižné prírastky-November


Mesiac November bol pre mňa veľmi veľmi výživný.Ani neviem ako a pribudlo mi tu 17 kníh,s toho jednu neuvidíte lebo som ju zabudla dať na fotku a je to kniha Odsúdená.

Prvé tri knihy sú recenzný výtlačok od vydavateľstva Enribook za čo im chcem ešte raz poďakovať.Zatiaľ som čítala len La Sabotage a recenziu si môžete prečítať TU.


Minulý mesiac bola Biblioteka,mohli ste si na blogu prečítať aj článok čo sa mi na Biblioteke páčilo a čo sa mi naopak menej páčilo. Odniesla som si odtiaľ prekvapivo len 4 knihy a na všetky sa veľmi teším.


Po dlhom čase som uskutočnila aj spontánny nákup kedy som si objednala ďalšiu časť Cizinky ktorá bola za fajn cenu,do košika som si prihodila ešte knihu Zarua-Ztracené město.


Z Biblioteky som so odniesla aj najnovšiu knihu od Mirky Varáčkovej ktorá mi ju aj podpísala.Bohužiaľ už viem ako kniha skončí,ale neodradilo ma to od toho aby som si knihu prečítala.Kým,nás pravda nerozdelí mám tiež priamo od pani autorky za čo jej chcem ešte raz poďakovať.Placebo My mám tak isto priamo od Baji ktorú som stretla tiež na Biblioteke a ďakujem aj za túto úžasnú knihu,recenziu nájdete TU.


Sedem manželov Evelyn Hugovej asi nemusím predstavovať.Tá kniha bola v čase vydania všade.Ja som si ju pôvodne nechcela prečítať ale zvedavosť je väčšia.Po dlhšom čase sa mi podarilo aj niečo vyhrať a to konkrétne knihu Juraj Jánošik proti dračiemu rádu.Vyhrala som ju na stránke Knižný predátor Wallery.Ak vám náhodou táto stránka nič nehovorí,nájsť ju môžete TU.Nájdete tam recenzie na rôzne žánre.

Kamoška pre seba objednávala knihy a pýtala sa či niečo nechcem.Samozrejme hneď som jej poslala link aby mi objednala druhý diel Prokurátora ktorý bol úžasný.Čítala som recenzie na tento diel vraj je to trochu slabšie ale stále super tak som zvedavá.Chris Carter je u mňa objav tohto roku a samozrejme druhý diel som si musela kúpiť,dúfam že aj budúci rok sa dočkáme ďalších dielov. 



Môj vianočný november vyzeral takto


Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou