Knižné prírastky-Október


Október je minulosť a je tu November.Ja osobne by som tento mesiac okrem kníh rada kúpila už aj vianočne darčeky.Nepatrím medzí ľudí ktorý kupujú dary pomaly 2 dni pred Vianocami pretože to tam bude čistý horor a čistý blazinec a toho by som sa rada vyvarovala.Ak už viete čo kúpiť svojím blizkým kľudne mi to napíšte lebo ja okrem darčeku pre malého synovca neviem čo kúpiť.Budúci týždeň začína Biblioteka a ja dúfam že mi už do toho nič nepríde a v sobotu 9.11 sa tam uvidíme takže ak ma spoznáte kľudne ma oslovte.Som take malé nenápadne čo chodí v čiernom a ma 159 cm takže je možnosť že ma ani nezbadate :D ale prejdime ku knižným prírastkom za minulý mesiac.Chcem vám ukázať 11 kníh z toho sa mi podarilo aj vymeniť nejakú tú knihu.

Opäť som robila objednávku na Martinuse a výsledkom sú tieto 4 knihy.Na Ukrytú už môžete nájsť recenziu TU.Ostatné čakajú na prečítanie.

Vi Keelend je úžasná autorka a ja mám jej knihy doma už kompletne.Zakázaná príťažlivosť vyšla len nedávno a recenziu na túto knihu už môžete nájsť TU. Šťastie prichádza v intervaloch je výmena za inú knihu.Na všetky sa veľmi teším.

Umlčaní je kniha o ktorej nemusím veľa písať a ani asi moc nechcem. Každý o tom čítal a vie o tom.Rekviem pre anjela je novinka od úžasnej Mišky Hajdukovej a recenziu na knihu môžete nájsť TU.Červený zápisník je takisto výmena a neskutočne sa na túto knihu teším.

Októbrové knižné prírastky,môžete sa tešiť na recenzie :) 


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou